Om mig

Mitt foto
Jag är en glad hobbypysslare i mina bästa år. Har mycket krämpor i min kropp som gör att jag måste ta det lugnt.Jag bor på en ö i Göteborgs norra skärgård med man och katt. Har två vuxna barn. Håller mycket på med hobby och hantverk när kroppen så tillåter. Tillverkar tittskåp och miniatyrer, stickar, virkar, nunotovar, nåltovar och gör vintagekort. Fotograferar mycket.

onsdag 1 augusti 2012

Lite av varje

Några små ord bara.
Från och med idag har Antikvariatet 50% på allt.
Tänk på insamlingen av petflaskor och burkar till förmån för sjöräddningen. Insamlingskärl i gästhamnen, även "fulölsburkar" fungerar.
Byavandring på Lördag 4 augusti, anslag om när och var på våra anslagstavlor och i affären.
Glöm inte att skriva på namninsamlingen som hänger innanför dörrarna i entren i affären. De gäller tätare turer på våra färjor. Påminn även gäster på ön att skriva på. Det gäller öns framtid.
Till sist gå ut och njut av vår vackra ö, ljungen börjar blomma och det är så rofyllt.


Tack för denna gången, har du något viktigt så hör av dig för att få med det i bloggen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar