Om mig

Mitt foto
Jag är en glad hobbypysslare i mina bästa år. Har mycket krämpor i min kropp som gör att jag måste ta det lugnt.Jag bor på en ö i Göteborgs norra skärgård med man och katt. Har två vuxna barn. Håller mycket på med hobby och hantverk när kroppen så tillåter. Tillverkar tittskåp och miniatyrer, stickar, virkar, nunotovar, nåltovar och gör vintagekort. Fotograferar mycket.

lördag 4 augusti 2012

Detta är väl något att tänka på


Lena Holmander informerar om sin promenad imorgon. En fantastisk möjlighet att få se lite vad Mindfulness är.

Kan rekommenderas. Läs nedan vad hon skrivit på sin blogg.


Mindfulnesspromenad!


Ladda dina mentala batterier!

Följ med på en promenad i MEDVETEN NÄRVARO
i naturreservatet på Rörö.

Söndag 5 augusti
Kontakta mig för info om tid + anmälan.

Samling vid "grinden". Promenaden blir på stigar, stenar och berg 1,5 - 2 timmar. Vi går under tystnad. Några gånger stannar vi. Då pratar vi om våra upplevelser samt gör mindfulnessövningar.
Ta gärna med sittunderlag och ev. dricka/frukt/fika (om du vill).

Begränsat antal deltagare!
Inga förkunskaper behövs!

VARMT VÄLKOMMEN!

För info och anmälan kontaktar du mig:
lena.holmander (snabel-a) telia.com eller 0730-504906
eller skriv en kommentar i denna blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar