Om mig

Mitt foto
Jag är en glad hobbypysslare i mina bästa år. Har mycket krämpor i min kropp som gör att jag måste ta det lugnt.Jag bor på en ö i Göteborgs norra skärgård med man och katt. Har två vuxna barn. Håller mycket på med hobby och hantverk när kroppen så tillåter. Tillverkar tittskåp och miniatyrer, stickar, virkar, nunotovar, nåltovar och gör vintagekort. Fotograferar mycket.

söndag 5 augusti 2012

Konstvågen Rörö

Rörö´s bidrag till konstvågen, vår egen Simon Torgersson öppnade upp sin ateljé för alla dessa två dagar i augusti. Vi i Nordöslöjd är glada att han tillhör vårt gäng, och hoppas att det går bra för honom. En hel del besökare hade hittat hem till honom vad vi förstod.










 Nr 40 i konstvågens broschyr över utställare

 Lena Holmander hittade mycket att beundra
Konstnärens sätt att visa Mårbackapelargonior
 Här är han i egen hög person framför en del av hans akvareller föreställande gamla släktfoto ur gamla album




Många var intresserade av Simons alster, både öbor och tillresta.
Vi önskar Simon lycka till i framtiden.
Tänk på att det är ett jättebra presenttips till någon som har allt. En akvarell över huset eller en annan plats som betyder mycket. Tveka inte att ring Simon 0702-227113

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar