Om mig

Mitt foto
Jag är en glad hobbypysslare i mina bästa år. Har mycket krämpor i min kropp som gör att jag måste ta det lugnt.Jag bor på en ö i Göteborgs norra skärgård med man och katt. Har två vuxna barn. Håller mycket på med hobby och hantverk när kroppen så tillåter. Tillverkar tittskåp och miniatyrer, stickar, virkar, nunotovar, nåltovar och gör vintagekort. Fotograferar mycket.

onsdag 13 juni 2012

Sommaren är på gång!


Efter att ha varit med en hel påse returflaskor till Sjöräddningens insamlingskärl i gästhamnen så fick jag Strandkassas sommartider i bostboxen. Träffade även på Anette Granhag en av ägarna till Cafe Röröboa , hon hade fått glassleverans och berättade att de har 18 olika smaker på glass. Så nu vet jag vad jag ska göra till helgen. För visst är det sommar nu.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar