Om mig

Mitt foto
Jag är en glad hobbypysslare i mina bästa år. Har mycket krämpor i min kropp som gör att jag måste ta det lugnt.Jag bor på en ö i Göteborgs norra skärgård med man och katt. Har två vuxna barn. Håller mycket på med hobby och hantverk när kroppen så tillåter. Tillverkar tittskåp och miniatyrer, stickar, virkar, nunotovar, nåltovar och gör vintagekort. Fotograferar mycket.

fredag 15 juni 2012

Dagens promenad 15 juni


Ännu en härlig promenad, denna gång gröna slingan, om än åt "fel" håll. Var ute och gick med Christina som alltid tar till höger vid grinden, medans vi alltid tar andra hållet ut över Eet och kommer hem ner från Möddan. Men vet ni vad , det gick bra åt det hållet också. Ombyte förnöjer. Många vackra bilder följer här nedan. Jag kan aldrig se mig mätt på detta överflöd av vacker natur. Lyckliga jag.



             Undrar vad detta ska bli för vackert flygfä?
    Vy västerut, där vegetationen är avbränd allt efter                                 
                      Graceprojektets planering
                                      Vy ner mot byn och hamnen
             Näckrosdammen med utsikt västerut
                          Näckrosdammen
                            Näckrosdammen
                               
                                       Näckrosor och dess knoppar

                                                           Kärrsviken
                       Björnbären blommar
                       Ljusljusrosa Vildrosor

                                                       Rosa Vildrosor

                                   Kaprifol i blom och knopp
                                                      Vackra Violer
                                        Dessa vacra nyponrosor



                                     



2 kommentarer:

  1. Åh så ljuvligt vackra foton du har tagit Anne!!!

    SvaraRadera
  2. Ja när du kommer ut nästa gång får vi gå på blomsterfotograferingspromenad.

    SvaraRadera