Om mig

Mitt foto
Jag är en glad hobbypysslare i mina bästa år. Har mycket krämpor i min kropp som gör att jag måste ta det lugnt.Jag bor på en ö i Göteborgs norra skärgård med man och katt. Har två vuxna barn. Håller mycket på med hobby och hantverk när kroppen så tillåter. Tillverkar tittskåp och miniatyrer, stickar, virkar, nunotovar, nåltovar och gör vintagekort. Fotograferar mycket.

måndag 18 juni 2012

Fråga från Irene Settergren ang Förfallen fastighet


Hej !

Jag har fått din fråga angående förfallen byggnad på Rörö. Jag skulle behöva veta adress eller fastighetsbeteckning eller vägbeskrivning till den aktuella fastigheten. Bilderna som du sände i ditt första mail skulle du vilja vara vänlig och sända dem till mig!

Med vänliga hälsningar


Iréne Settergren
Byggnadsinspektör
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''


Öckerö kommun
Kommunstyrelsen/samhällsbyggnad
Byggenheten
Box 1035
475 80 Öckerö
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''


Tel.: 031-976245

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar