Om mig

Mitt foto
Jag är en glad hobbypysslare i mina bästa år. Har mycket krämpor i min kropp som gör att jag måste ta det lugnt.Jag bor på en ö i Göteborgs norra skärgård med man och katt. Har två vuxna barn. Håller mycket på med hobby och hantverk när kroppen så tillåter. Tillverkar tittskåp och miniatyrer, stickar, virkar, nunotovar, nåltovar och gör vintagekort. Fotograferar mycket.

lördag 30 juni 2012

Rörödagen

Tro det eller ej men vädrets makter var på vår sida.Mycket fanns att roa sig med denna dag.




Bouleturnering
vuxna




Josef och Isak Hansson hette killarna som vann barnbouleturneringen igår. Så här glada var dom



Hoppborgen var poppis



Tävlingar av olika slag fanns att välja på


För alla oss andra som inte tävlade fanns både fika och lotterier




En som var riktigt nöjd var Aron, här med pappa och lillasyster Annie.
Aron hade vunnit minst 6 kepsar.


I Antikvariatet fixas det för fullt, lite större ska det bli.










Sjöräddningen visade upp sig



Och gjorde helikopterlyft

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar