Om mig

Mitt foto
Jag är en glad hobbypysslare i mina bästa år. Har mycket krämpor i min kropp som gör att jag måste ta det lugnt.Jag bor på en ö i Göteborgs norra skärgård med man och katt. Har två vuxna barn. Håller mycket på med hobby och hantverk när kroppen så tillåter. Tillverkar tittskåp och miniatyrer, stickar, virkar, nunotovar, nåltovar och gör vintagekort. Fotograferar mycket.

onsdag 30 maj 2012

Mindfulnesskurs på Rörö


Härliga Lena Holmander, planerar att ha kurser i mindfulness här på Rörö.













Mindfulnesskurs på Rörö!

Vill du bli bättre på att hantera stress och oro?
Vill du få bättre sovvanor?
Vill du öka din livskvalitet, hälsa och välmående?

Börja träna mindfulness! Effekterna är väl belagda i forskning!

Denna sommar finns möjlighet att gå en grundkurs i mindfulness på vårt vackra Rörö. Om vädret tillåter är vi utomhus.

Jag som kommer att hålla i trådarna heter Lena Holmander och är diplomerad mindfulnessinstruktör. (Vi har ett hus på Liavägen ”Biktors”). Titta gärna in på min blogg: www.kursvaletgoteborg.blogspot.com

Vi kommer att träffas 5 gånger ca 1,5 – 2 timmar per gång (beroende på om vi är ute eller inne) med start efter midsommar.

Du är välkommen med din intresseanmälan så får du mer information.
OBS! Begränsat antal platser!

Du anmäler dig på ett av följande sätt:
Skriv en kommentar i denna blogg.
Skicka mail till lena.holmander (snabel-a) telia.com
Ring 0730-504906 (Lena)
Eller prata med Anne när du stöter på henne på Rörö.

Jag har haft kurser under våren i Göteborg. Nu längtar jag efter att även få hålla kurser på Rörö som har en så fantastisk natur som verkligen lockar till att vara medvetet närvarande i nuet! Det ska bli så roligt att äntligen få samla ihop en grupp intresserade människor på Rörö. Med lite teori, praktiska övningar och utbyte av erfarenheter färdas vi tillsammans mot mer medveten närvaro – här och nu.

VARMT VÄLKOMMEN!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar