Om mig

Mitt foto
Jag är en glad hobbypysslare i mina bästa år. Har mycket krämpor i min kropp som gör att jag måste ta det lugnt.Jag bor på en ö i Göteborgs norra skärgård med man och katt. Har två vuxna barn. Håller mycket på med hobby och hantverk när kroppen så tillåter. Tillverkar tittskåp och miniatyrer, stickar, virkar, nunotovar, nåltovar och gör vintagekort. Fotograferar mycket.

söndag 15 juli 2012

Nordöslöjd

Nordöslöjd är slut för denna gång. Med lokalen städad och nöjda deltagare kan vi bara konstatera att vi är ett "gött" gäng. Alla kände sig nöjda, glada om än lite trötta efter tre dagars utställning och försäljning. Hantverk har bytt ägare och många trevliga pratstunder och kära återseenden har passerat. Vi har fikat och ätit gott på både Caféet och Fiskeboa
Vi kan konstatera att Nordöslöjd fått tre nya medlemmar och att de dragit ner medelåldern betydligt. Vi hälsar Simon och hans fantastiska tavlor, Mia och hennes urgulliga barnkläder och Johanna och hennes läckra bakverk varmt välkomna i vårt glada, skapande gäng.
Återkommer med lite mer fakta om vår verksamhet.
Vill återigen tacka både utställare, gästutställare och alla besökare för en kanonhelg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar